2013. augusztus 22., csütörtök

Díj IX.


Köszönöm ezt a díjat is, ezennel Xéniának! Nem tudom, mivel érdemeltem ki, de nagyon hálás vagyok érte:)






Szabályok:


  1. Írj 10 dolgot magadról.
  2. Válaszolj a kérdésekre.
  3. Tegyél fel 10 kérdést.
  4. Küld tovább.

10 dolog magamról:
  1. 15 éves vagyok
  2. kedvenc sorozatom a TVD
  3. nem szeretek TVt nézni
  4. ha unatkozok videokat nézek és zenét hallgatok
  5. tanulok photoshoppolni
  6. szeretnék 4 nyelvből nyelvvizsgát
  7. szeretem a promóciós napokat:DDD
  8. nem szeretem a díjnak ezt a részét mert nem tudom mit írjak
  9. szeretek korcsolyázni
  10. youtube ♥

Válasz a 10 kérdésre:

  1. Kedvenc régi zene?nem hallgatok régi zenét:/
  2. Kedvenc énekes?Cody Simpson
  3. Hány blogod van?2
  4. Fa vagy fém tárgyakat használsz otthon?milyen kérdés már ez? xddd
  5. Szereted a természetet?igen:)
  6. Szerinted legszebb madár? nincs kedvenc madaram
  7. Kedvenc szín?kék
  8. Van háziállatod?van
  9. Kedvenc mai zene?La da dee
  10. Hány blogot olvasol?

10 kérdés neked:
  1. Mióta blogolsz?
  2. Mi az eddigi legjobb blog amit olvastál?
  3. Játszol valami hangszeren?
  4. Milyen zenéket hallgatsz?
  5. Ki a kedvenc énekesed?
  6. Hány éves vagy?
  7. Mi a kedvenc filmed?
  8. Kedvenc sorozatod?
  9. Ki a példaképed?
  10. Mi a hobbid?


Akiknek küldöm:
http://onehatestory.blogspot.hu/
http://vitorlastaborwithjustin.blogspot.hu/

2 megjegyzés:

Egyszer mindenki felnő~

Egyszer mindenki felnő~